W związku z przygotowaniem projektu „budżetu Dzielnicy” informujemy o możliwości składania przez Mieszkańców propozycji dotyczących organizacji przedsięwzięć i wspierania lokalnych inicjatyw na rok 2025.
Propozycje powinny zawierać przynajmniej następujące informacje:
- Szczegółowy opis projektu
- Czas rozpoczęcia i zakończenia projektu
- Miejsce realizacji projektu (w przypadku inwestycji należy wskazać numer działki i obręb, szczegółową lokalizację najlepiej z zaznaczeniem na planie)
- Liczba osób objętych projektem
- Procedurę wyłonienia grupy mieszkańców objętych projektem
- Całkowity koszt projektu (w przypadku projektów nieinwestycyjnych również z podziałem na koszty zakupów i usług)
Przedmiotowe propozycje można składać w formie tradycyjnej w siedzibie (ewentualnie do skrzynki na listy przed siedzibą) lub elektronicznej na adres zarzad@strzyza.pl w terminie do 11 stycznia 2025 r. (przy czym decyduje data wpływu).